مشاوره رایگان

سوالات خود در زمینه بدنسازی ، فیتنس و تناسب اندام را در انجمن سایت مطرح کنید؟

اطلاعات بیشتر

مجلات بدنسازی روز

برگزیده مجلات روز و پرفروش بدنسازی ، فیتنس و پرورش اندام با قیمت استثنایی در اختیار شماست.

اطلاعات بیشتر

فیلم های ورزشی

فیلم های آموزشی ورزشی را با کیفیت بالا و قیمت ارزان از فروشگاه فیلم ورزشی تهیه کنید.

اطلاعات بیشتر

فیلم آموزش چگونه در عرض 30 روز یک بدن آماده و ورزشی داشته باشید

همیشه ورزش یکی از مهمترین فعالیت های روزانه میباشد که برای سلامتی انسان ضرروی میباشد . ولی به دلیل کار زیاد در جوامع امروزی و مشکلات کاری کمتر کسی وقت رفتن به باشگاه های ورزشی را دارد .  .شما با دیدن این فیلم آموزشی و انجام دادن تمرینات ان و عمل کردن به برنامه های غذایی آن تا حدی میتوانید بدنی ورزیده و ورزشی داشته باشید . این مجموعه  بدن شما را در 30 روز با ورزش های روزانه آماده کرده و سریع تر و چالاک تر از قبل خواهید بود .

مجموعه فیلم های آموزش کامل بدنسازی بصورت کامل و قدم به قدم

فیلم آموزش بدنسازی, فیلم آموزش حرکات ورزشی, فیلم Muscle & Fitness Trainingبدنسازی ورزشی است که با علم آمیخته است . اگر شما تمرینات خود را با اصول صحیح و علمی ادامه دهید نتایج شگفت انگیزی را در خود مشاهده می کنید و این در سایه ی مطالعات علمی و مراجعه به سایت های مربوط به بدنسازی و دیدن فیلم های آموزشی امکان پذیر می باشد. بدنسازی به انجام یکسری تمرینات بدنی با وسیله و دستگاههای گوناگون به طُرُق مختلف اطلاق می‌شود که با کمک تغذیة اصولی و علمی، آمادگی‌های جسمانی فرد را رشد داده و تاثیرات بسیار مطلوبی بر توانایی‌های بدنی فرد بر جا می‌گذارد. شما در این آموزش بصورت قدم به قدم خواهید آموخت که چگونه اندامی مناسب داشته باشید. این آمورش هم برای آقایان و هم برای خانم ها تهیه شده است و بر روی ۵ اصل مهم که شامل انواع تمرینات برای شکم و کمر , تمرینات مربوط به کمر و پشت و پاها , تمرینات مربوط به قفسه سینه و کتف ها , تمرینات مربوط به بازوها و دست ها و تمرینات خانگی است. تمامی مراحل آموزشی که در این فیلم موجود می باشد توسط پزشکان تایید شده و مدرس این مجموعه نیز یک پزشک حرفه ای در همین زمینه می باشد.

فیلم آموزشی آغاز قدرت آموزش پایه ای دامبل

آموزش بدنسازی, دانلود فیلم دانلود فیلم آموزشی آغاز قدرت آموزش پایه ای دامبل, کتاب آموزش بدنسازی, خرید فیلم بدنسازیبرای علاقه مندان به رشته وزنه برداری و کسانی که به بدن سازی علاقه مند هستند فیلم آموزشی کاربردی آماده کرده ایم.فیلم آموزشی Basic Barbell Training آموزش مقدماتی هالتر با دامبل نام دارد که به همراه کتاب الکترونیکی برای شما آماده شده است.این آموزش ورژن جدیدی از کتاب ( بهترین و کاربردی ترین روشهای بدن سازی ) می باشد.این فیلم آموزشی برای افراد تازه کار بسیار مناسب می باشد.750تصویر و بسیاری از آنالیزهای 5 تمرین مهم که باید در سالن بدنسازی انجام دهید در این فیلم آموزشی وجود دارد.این فیلم آموزشی تمرینات مهم و کاملی برای تقویت قوای جسمانی شما در خود گنجانده است.علاقه مندان به بدنسازی این فیلم آموزشی را از دست ندهند.

بررسی آسیب های ورزشی در رشته های رزمی

پرداختن به ورزشهای رزمی در بین افراد به مقاصد مختلفی صورت می گیرد. این امر می تواند بعنوان هنری در جهت تناسب اندام و افزایش انعطاف پذیری یا برای رقابت و مسابقه و یا به منظور دفاع شخصی مورد استفاده قرار گیرد. بر خلاف آنچه تصور همگانی است میزان بروز آسیب های جدی در این ورزش به نسبت پائین است مثلاً میزان بروز آسیب در ورزشهای رزمی در حدود 10/1 فوتبال است و 2/1 کشتی است.میزان بروز صدمات با میزان مهارت ورزشکار ( رنگ کمربند ) رابطه معکوس دارد. از سویی شدت صدمات ایجاد شده با میزان مهارت ورزشکار در رابطه مستقیم قرار دارد ( بخاطر استفاده از مانورهای ترکیبی و خطرناکتر ) لذا هر چه فرد با مهارت تر و حرفه ای تر شود اگر چه میزان آسیب ها در وی کاهش می یابد اما اگر صدمه ببیند احتمال شدیدتر بودن آن افزایش می یابد.

فواید هدف گذاری در ورزش

هدف در ورزش, اهداف ورزشکارهدف گزینی به معنای داشتن برنامه ای منظم و مدوّن و طبقه بندی شده از نظر ترتیب اهداف و تلاش برای رسیدن به آنهاست. تنظیم اهداف هوشیارانه و کوشش برای دستیابی به آن ها به ما کمک می کند تا از کابوس های آینده جلوگیری کنیم. هدف گزینی، یکی از مهارت های روانشناختی در ورزش است که بر ضرورت و شیوه انتخاب غایتی مناسب برای آینده ورزشکار دلالت می کند.هدف گزینی یک مؤلفه تعیین کننده از هر برنامه ورزشی موفق است، به این دلیل که بدون اهداف معین میزان دستیابی و یا حتی تشخیص موفقیت ورزشکاران مشکل خواهد بود. هدف گزینی نه تنها اندازه گیری موفقیت را ممکن می کند بلکه در انگیزش ورزشکاران درجهت اجرای هرچه بهتر نیز اهمیت دارد. از این رو برای ورزشکاران مهم است که اهداف را به گونه ای ملموس و در عین حال روان درک کنند. هدف گزینی مانند اتاقی برای آرزوهای بزرگ است که برای رسیدن به آن باید پله هایی وجود داشته باشد.

چربی برای ورزشکاران استقامتی نقش انرژی زایی بالایی دارد

چربی در ورزش, انرژی ورزش های استقامتیاگر چه کاهش مصرف چربی ها در ورزشکاران از اهمیت زیادی برخوردار است، اما حذف کردن آن از برنامه غذایی ورزشکاران به هیچ وجه علمی نیست. چربی یکی از مواد با انرژی زایی بالا و سوخت خوب برای ورزشکاران استقامتی است.  در فعالیتهای طولانی مدت و میان مدت نیاز بدن به چربی احساس می شود. روغن ها چربی های قابل رویت هستند و همچنین در شیر و سایر لبنیات، تخم مرغ، مغزدانه ها و انواع گوشت و ... وجود دارند.

اسکوات دخترانه !!!

اسکوات دخترانه,تمرینات عضلات چهارسر,تقویت عضلات پا,آموزش صحیح حرکت بدنسازی چهارسر با تصویراطلاعات تمرین :
نام تمرین : اسکوات دخترانه !!!
نوع تمرین : قدرتی
عضلات اصلی : چهارسر
عضلات دیگر : دوقلو ، همسترینگ ، سرینی
تجهیزات : صفحه هالتر
سطح تمرین : پیشرفته

 

مقالات

  • کاهش وزن
  • افزایش وزن
  • تناسب اندام
  • حرکات اصلاحی
  • وسایل ورزشی
  •  علم تمرین
  • مقالات ورزشی
farshad farajvand